Успіх

А ви правильно проводите мозкові штурми? Розповідаю, як треба

Що робити, якщо терміново потрібна творча ідея, а нічого не приходить в голову? Правильно, одна голова добре, а кілька – мозковий штурм. Здавалося б, що тут складного? Накидаєте ідеї, включаючи дикі і фантастичні, поки в їх купі не блисне шукана перлина. Але, виявляється, навіть у цього виключно творчого процесу є деякі правила, які допомагають зробити його ще ефективніше.

Трохи історії

Першим, хто почав систематично вивчати мозковий штурм, став американський маркетолог і копірайтер Алекс Ф. Осборн в 1939 році. Він зауважив, що поодинці співробітники рекламних агентств можуть генерувати набагато менше цікавих ідей, ніж коли збираються і обговорюють їх разом. Спостерігаючи за колегами, Осборн виділив 4 правила мозкового штурму, які допомагають зробити його менш ресурсозатратним і більш продуктивним.

Правило перше. Чим більше, тим краще

Кількість завжди переростає в якість. Щодо мозкового штурму це правило спрацьовує на 100%, тому чим більше ідей ви запропонуєте, тим більше шансів, що серед них буде та сама, що стоїть.

Правило друге. Некритичне мислення

Найчастіше під час генерації ідей народжується щось фантасмагоричне, абсолютно нереализуемое або просто позірна дурним. Не варто загострювати увагу на невідповідних ідеях. Пам’ятаємо правило №1 і дозволяємо будь-кислотної дичини бути. Потім вона сама отшелушится, а найцінніший алмаз залишиться.

Правило третє. Фантазії – так!

Мозковий штурм – це такий проесс, де на одній логіці і раціоналізмі далеко не заїдеш. Тому включайте фантазію на повну котушку і сміливо пропонуйте самі нетривіальні ходи і рішення.

Правило четверте. 1+1 = 3

Ця формула застосовна не тільки при розпродажах, але і при мозковому штурмі. Дві слабкі ідеї при об’єднанні можуть дати одну добру, а кілька класних – ідеальний варіант вирішення проблеми.